Benim ilk haftalar hasta olacak gibi ağrılarım vardı kasik bel karnım yürürken aşağı düşecek gibiydi dedim düşecek yada olmayacak ama hicbisey olmadı
zaten dr ilk 10 hafta düşmesine normal duyolar bi anomali varsa diye bende bi anormallik varsa düşer dedim cok sukur bisey olmadi