Kızlar ben 5.haftadan 18.haftama kadar sabah akşam progestan kullandım 5.haftada 24 mmdi 18 de 35 mm olunca bıraktık 26.haftamda tekrar 24 mm olunca tekrar sabah akşam progestan a başladık bana serklaj yapılmadı hiç konusunu açmadı doktorum bende burda gördüm serklajı korkuyorum açıkçası erken doğum yaparım diye doktorum pek bişey söylemedi sadece dinlen ağır iş yapma günlük hayatına devam et dedi siz nelere dikkat ediyorsunuz rahim uzunluğu benim gibi olup ilaçtan fayda gören var mı ilk zamanlar işe yaramıştı ama şimdi korkuyorum işe yaramazsa diye sağlıkla bebeğini zamanında kucağına alan var mı tavsiyeniz neler