Zhra4242 Esragnss Aynen öyle benimkide insan ister istemez korkuyor yarın gidecem bakalım ne diyecek doktor
Zhra4242 Esragnss Hiçbirşey canım sıkıldı oturdum ağladım ya insan bir bakar ilgilenir ya bu kadar da olmaz
Feyzabeyoglu 31+4üm ben de Belime ara ara bıçak sokuyorlar gibi hissediyorum Kitlenip kalcam diye aklım çıkıyor Bi kere kaldım çünkü, sonrasında 3 gün falan bükülüp gezdim Onun dışında sık sık toplanıyor bebeğim ve bazen karıncalanma hissi oluyor karnımda
birseny Yagmur00 benim de öyle çok yoğun ama doktor geldi bugün eve ben sürekli yatttgom ve serklajlı olduğum için o geliyor . Herşeyi ölçtü baktı hiç bir sıkıntı yok sancılar agrılar 1 saatten çok sürerse ve devamlı olursa ayrıca giderek şiddeti artarsa ara dedi yoksa bizim ağırlar ki benimki uykudan uyandırıyor rutin ağırlarmış sevinmemiz lazım bebek büyüyormuş . Korkmayın dedi siz de korkmayın benim tüp bebek 32 ye gireceğiz serklaj var dikiş yani su sızdı durdu şimdi doktorum ünlü bir profesör emin olun o bişey diyorsa hepsi doğru çıkıyor . Zaten korkmamız gereken şeylerde direkt söyler bana tuvalet harici herşey yasak oturmak bile yasak banyo haftada bir 5 dakika ancak ona rağmen herşey yolundaymış içinizi ferah tutun
Zhra4242 Esragnss Ama orda kim olsa canı sıkılır ya odasında ultrason makinası varken yukarı göndermeleri saçmalık başka birşey değil bakacağı 3 dk birşey insana merak ediyor bebeğini nasıl diye ama bakamadım işte nasip artık diyecek başka birşey yok
Esragnss Zhra4242 ne diyeceğimi bilemedim bende Pazartesiyi iple çekiyorum ama bebişim hareketlendi kendini sertleştirmiyor çok şükür iki üç gündür
Esragnss Zhra4242 bende aşı olacagım daha birinciyi olmadım doğurduğum gibi olcam doktorum olma dedi hamilelikte olacaktım aslında ama bilmiyorum emzirme döneminde ol dedi ,için rahatlamıştır biraz gönlünü ferah tut sağlıcakla alırsın inşallah bebeğini kucağına
Zhra4242 Esragnss Hayırlısı artık ben oldum ama bende ilk aşımı oldum bide doğum yapmama daha var ne olur ne olmaz ya
Seraykrblt Yagmur00 aynı durumdayım dün yolda iki büklüm kaldım adım atamadım valla geldiğimde iç çamaşırım ıslanmıştı suyu mu geldi biraz hiç bilmiyorum ama böyle bi baskı yok insanı mahvediyor asla yürüyemiyorum😒
Yagmur00 Seraykrblt ben ewdeyım lavobaya gıtmek bıle zor sankı bıkını bolgeme tas vurmuşlar oyle agırı war bugun sukur ıyyım
Momlife1 Yagmur00 bende 32. Haftadayım ve 2 hafatdır kalça kemiklerim ağrıyor belimde ebe arkadaşıma sordum bebek doğum pozisyonunu almaya başlıyor ondan diyor
Momlife1 Yagmur00 poposu olabilir ilk kızımda kafasınıyşa poposunu karıştırırdım yukarıda sanardım hep
Etraa nazcicek_3 29. Haftamdan beri beni soranlara tek dediğim cümle. Hergün başka bir yerim ağrıyor. Bazı ağrılar canımdan bezdirip hiç gelmemiş gibi gidiyor😅. Hamilelik çok özel olduğu kadar çok da garip💙
Gamzeparlak1 Yagmur00 ben de 31 oldum şükür sadece hareket edince çatı ağrım oluyor. Egzersiz yapıyor musunuz? Belki hareket iyi gelir.
Gamzeparlak1 Yagmur00 kuzum hareketsizlik ten de oluyordur benim bu çatı ağrıma,yani o bikini bölgesine taşla vurmuşlar sanki diyorsun ya ondan oluyordu. Merdivende ya da bı basamakta bacaklarımı biraz açıp gerdiriyorum squat gibi iyi geliyor. Bı de ayıptır söylemesi cinsel ilişki sanki iyi geliyor.