Deryam_38 Merhaba kızlar ben 38+5 haftalık hamileyim bugün ilk defa çatı muayenesi oldum doktor çatın biraz dar sezeryan olabilme ihtimalin var dedi öyle olup normal doğum yapan varmı
Sblatc Deryam_38 bazı doktorlar normal olabilir diyo. Çünkü doğum sırasında bebeğin baş kemikleri sert değil ve bıngıldağı var kanala uyum sağlıyo. Ama burda sizin doğumunuza kimin gireceği önemli sanırım. Belki doktor öyle bi sorumluluk almak istemez
istanbullugelin34 Deryam_38 ben dün 38 olmustum konturolum vardı çatı muayenesi yapar diye düsündüm ama yapmadi haftaya çagirdı tekrar
Deryam_38 Sblatc doktorum gidiyor zaten doğumum onun yanında olmayacak başka doktorun yanında yapacam doğumu inşallah