Eris94 Merhabalar benim adetim 4 gün geçti göğüslerimde hafif ağrı var normalde adet olacağım zaman bile daha çok ağrır birde belimde ağrı var bugün test yaptım negatif çıktı sizce gebelik varmıdır heveslenmek için erken mi
H_myra1 Eris94 benim adetim 1 gün geçince test yapmıştım hemen belirgin ikinci cizgi çıkmıştı 3.de kaza oldugu için adetim den 15 gün geçince yapmıştım oda hemen çift cizgi cıkmış 2 hafta geç döllenme olmasına ragmen
Eris94 esradgn123 silik çizgi bile yoktu hatta hemen atmadım testi baya beklettim ama değişen bişey olmadı 3 sene sonra ilk defa adetim geçikti 5 senedir olmuyor heveslendim bende
Kbrasln Eris94 bnim de adet 6 gün gecikti idrar testi yaptım çıkmadı bnde 3 senedir istiyorum hala da olmadım yarin kan verp doktoruma gidecem ilk defa gecikti bnim de reglim
Kbrasln Eris94 adet olacak gibi kasik ağrısı bide göğsüm agriyor o bnce yoktur daha dün idrar testi yaptım çıkmadı ama neden gecikti anlamadim da
Eris94 H_myra1 benim bugün 4. Gün geçikme ama testte çıkmadı yarın tekrar deniycam bakalım inşallah vardır
Bebisinibekleyen Adetim 3gun gecikmisti ve 2tane test pozitif çıkmıstı. Kesin sonuç için ertesi gün kan vermistim