Rose19 tubakaya1 abisi gibi 41 haftada dogcak ben artık kendimi yoklamiyorum ağrım sızım varmi diye 41 haftayı göze kestirdim 😄ama 41den önce yaparsam yazarım sana ☺
Dry35 hvvayldz27 bi biz türk kadınları böyleyiz depremden sonra sütyen ve düzgün eşortmanlarla yatıp yatmadam her yeri temizleriz ki ölürsek temiz ölelim düşününce komik geliyor ama beynime söz geçiremiyorum 🤣🤣🤣
Dry35 tubakaya1 aaa o zaman özeller neden bizi strese sokuyor madem yapılmadan da oluyor özellerde yapmasın🤦♀️
hvvayldz27 Dry35 demi ben öldükten sonra evim temiz olsa ne olmasa ne ölmüşüm yani daha ne olabilir 😂😂
tubakaya1 Dry35 kafasını ölçtü sadece iri değilse normale engel durum yok dedi doğum anında açılmayı kimse önceden kestiremez diyo bende hak verdim iyikide yapmıyolarmış😂
Garfield06 Benim bebegim 38+0 son anda makat döndü moralim cok bozuk normal doguma hazirlamistim kendimi. Sizce tekrar dönebilir mi baş aşağı