Niln Kızçelerimmmm🤗 Kez spinal sezaryenle anne oldum🤲 Kişiden kişiye değişir ama, merak ettiğiniz ne varsa sorunnnnn, bebişle alakalı, bebiş eşyalarıyla alakalı, ameliyatla alakalı aklında soru işareti olan sorabilir🥰🤱
Mrv1007 Niln ay epidural olayı ennn merak ettiğim olay siz mi tercih ettiniz doktor mu önerdi süreç nasıl ilerledi hissettiniz mi o an bir şeyler ve ameliyat edildiğini bilmek tansiyonu oynatmadı mı yerinden ben canlı canlı ameliyatıma şahit olmak konusunda çok çekimserim ama bir yandan da bebeği hemen görmek istiyorumm. Belki normal dogum olur haftam erken daha hiçbir şey belli değil ama merak ediyorum
Delicesareti Niln depend mi kullandınız lohusa pedi mi sezeryan olma riskinden karşı hangisini tercih edeceğime karar veremiyorum
Niln Deletedmom93428 Evet Bi önceki yerden kesiyorlar ama bu kez çapraz şeklinde 2 veya 3 cm büyütüyorlar dikiş yerini😏
Niln Mrv1007 Ay ben yanlış yazmışım düzeltme yaptım ama bildiğim tek şey tansiyon yükselse de Allah in izniyle birşey olmuyor😊
OzgeeKara Mrv1007 ben oğlumu epidural doğurdum gerçekten prenses doğum🥰🥰 ikinci geliyor nasipse yine epidural düşünüyorum o şiddetli sancıyı hiç hissetmedim🧿🤲🏻
Niln Duy_gu Sadece atlet, bi uzun kol üst, altı için pijama, şapka, eldiven. Bebeği sarmaları için ince bir battaniye ve çıkış için kalın battaniye mevsimlik🥰 inan başka hiçbirşey lazım değil ben boşuna hastane çantasını hazırlamışımmm
Niln Delicesareti Hiçbirini kullanmadım çünkü dikişlerden ve gerginlikten dolayı asla fazla kan gelmiyor. Normal günlük ped kullandım (Gece olandan) Sezaryenden 10 gün sonra da normal kanamam gelmeye başladı🤭
Niln Delicesareti Evet yinede sen bilirsin ama alt taraf rahat olamadığı için kanama gelmiyor fazla o yüzden söyledim aklında bulunsun