Turna Merhaba bayanlar. 10 haftalık gebeyim sağlık ocağında 2 hafta önce kan idrar falan aldılar protein+1 enfeksiyon +3 cikti beni cok korkuttular bi üst test avidite yaptırdım hastanede enfeksiyonum yine yüksek çıktı düşük riski var dediler ve enfeksiyon bebeğe zarar verir dediler Allah korusun gözüne bi organına zararı olur dediler ikili test için 3 hafta sonra gel dedi daha sonra bebekten sıvı alalım bir şeyi var mi diye bakalım dedi bebeğe zararı var mi dedim 100 / 1 de olsa düşük riski var dedi ve bende yaptırmadım dusunmuyorum da zaten bu bebeğinden sıvı alma işlemini yaptıran var mi bide enfeksiyondan bebegi zarar goren varmi bunu merak ediyorum. Bi de ne yapmam gerek hic bisey bilmiyorum hic bisey söylemiyorlar daha ilaç veremeyiz bebek küçük falan.. yaşayan varsa benim gibi yazan olursa sevinirim ıyi akşamlar😊
sudamlasi Turna ben genetik problemden sıvı aldırdım canm profilimdeki mesajlara azcık göz gezdir istersen amniyosentez in nasıl bi işlem oldugunu detaylı anlattım iki defa yaptırdım önceden😊 inşallah bebeğini sağsalim kucağına alırsın