Premsescik Hatice4446 16 ay sonra hamile kalmıştım ilk sezaryandan 1 ay oldu doğum yapali bı sıkınti yaşamadım
Annelikooneko Oğlum 28aylik . İkinciye hamileyim . Doktorum suanlik bişey demedi . Ama ikinciyi de sezeryn olmamı istedi . Normal doğumda rahim yırtılma riskinden dolayı . Hayırlısıyla bişey olmaz insAllah 😊