Masal44 şöyle başlıkları hiç görmek istemiyorum . Bende ilk bebeğimi 5 ay önce kaybettim 8 haftalıkken çok üzüldüm , günlerce ağladım. Çok şükür Rabbim tam 4 ay sonra tekrar nasip etti . Rabbim tez zamanda bebeğini kaybedenlere tekrar sağlıklı gebelik nasip etsin inşallah herkesin kucağını doldursun 🙏