Kubra0603 Busenur50 bi akrabamız önerdi. Hatice hanıma gitmiş kontrole iyiydi dedi. Doğumuda sezaryan olmuş oda iyiymiş bende gitmeyi düşünüyorum
Asli0611 Hatice hanım kanamam ve riskim olmadığı halde bana düşük önleyici ilaç yazmıştı 5. Haftamda 16. Haftama kadar içme zorunluluğum olduğunu söyledi doktor değiştirdim ve riskin yok neden boşu boşuna bu ilacı vermişler ki dedi