Haziran ayinda rahim filmi cektirdim sag tupum tikaliydi🙄 sonra 50 gun regl olmadim… sonra klomen kullandim yumurtalar buyudu ama dis gebelik olustu. Yani gecen ayin 8 inde dis gebelik gecirdim. Simdi de hamis kalmamisim dun kan testi yaptirdim negatif cikti :) ve asilama yaptiricam daha fazla beklemeye beynim dayanmiyor! Dis gebelikten sonra ne zaman hamis kaldiniz kizceler💘