Arveninannesi bende makyaj koyma taraftarıyım 😁sadece allık ruj rimel doğumdan sonra biraz soluk yorgun duruyoruz ya bide anı olsun diye resim falan çeliniyoruz
Parfüm yerine Rol on da çantanıza koyabilirsiniz ben koymuştum terleyebiliyoruz cünki
Saglıkla kucagınıza alın inşallah 😊