edauyanik Sznmr gayet güzel bence 😂Ben 36 haftalığım isim bulamıyorum heryerde aynı isimler ve bide iki isim konuluyor saçmalık bence
Dyggfrkn evlatkokusu0806 Ali olacak inşallah eşimin amcası yakın zamanda koronadan vefat etti çok seviyordu onun için adını koymak istedi