Aminegul 34 de dönmüştü benimki, şimdiden sezaryen dediğine bakma daha vakit var 🤗 yavrun sağlıklıca doğsun da sezaryen, normal ne farkeder🤗 bende normal doğum istiyorum ama bebeğimde sorun olursa normal diye tutturamam, sezaryen gerekirse onla alacaklar mecburen 🤷🏻♀️🤗