Gebeyim korona oldum bi tek öksürük kaldı ama oda içten geliyor biraz. geçmesi için neler yapabilirim geçer mi acaba veya ciğerlerimi köyü hale getirir mi daha çok kafam çok karışık yakından takip için hastaneye yatırılmayi teklif ettiler ama kabul edemedim psikolojik olarak alt üst oldum