selam hanımlar doktordan geldim haftam 39+0 ilk defa çatı muayenesi oldum doktor 4 cm açıklığın var dedi ben şok🤣 henüz sancım yok geçtiğimiz günlerde arada hafif yalancı sancılar oldu ama öyle doğum ağrısı gibi bir sancım olmadı. eve geldim herşeyini hazırla her an gelebilir dedi. ne zamana gelir sizce çok heyecanlandım asla suni sancı veya sezaryen istemiyordum çok şükür diyorum🤣