Nazgunes Doktor detaylı için gittiğimde 19 haftalıktı bana 1 ay sonra yapalım daha sağlıklı olur dedi 24 hafta da gel dedi sizce sorun mu vardır daha iyi görebilmek için dedi ama içim rahat etmedi
Caglaluna Nazgunes sorun olsa inan hemen söylüyorlar. Kendini boşuna üzdüğünle kalıyorsun. Doğru dedi çünkü 19. Haftayı çoğu doktor erken buluyor. Ben 22 de yaptırdım 🌸 güzel sonuçlar alırsın inşallah canım
Bebek9 Normal de zaten 20 ve 22 haftalar arası yapılır canım. 24 de daha net gözükür herşey bende öyle 24 de gitmeyi düşünüyorum. Şuan 19 haftalık