Merhaba kızlar cumartesi günü daha doktor randevum vardı, idrar tahlili verdim doktor ciddi bi sıkıntı yok demişti ama pazar gecesi çok kötü ağrıyla uyandım pazartesi sabahına 😰 sağ taraf sanki böbrek ağrısı gibi size soruyorum çünkü gittiğim hastane çok kalabalık eğer daha önce yaşayan sıkıntılı bi durum acil git derseniz gideceğim çünkü benim ilk hamileliğim bilgisizim biraz 🙊 26 haftalık hamileyim kayınvalidem karnın büyüdüğün için dedi 😂 ama burda da böbrek büyümesi olanlar stent taktıranlar var onları okumuştum beni aydınlatırsanız sevinirim şimdiden çok teşekkürler 😍