Busradoga Kızlar lavaboda cis yaptıktan sonra salona geldim oturdum altım ıslandı hatta pijama ma kadar geçti sizce su olabilir mi. Doktorumda inat gibi şehir dışına çıkmış. 37+4üm* gelen suyumsada devamı gelir mi???
PamirMira Busradoga suyun gelmeye başlamış olabilir sakin ol eğer devam ederse kendini hazırla doğum için 24 saatin var 😊
Busradoga firstbaby1 çok fazla değil örneğin elinin içi kadar kilotta ve pijamamda ıslaklık oldu öyle düşünün
PamirMira Busradoga o zaman büyük ihtimalle akıntıdır o benim suyum gelince öyle şüphede kalacak gibi değildi bayağı bayağı gelmişti hemen hastane için aldığım hasta bezlerinden takmak zorunda kalmıştım
Busradoga PamirMira anladım teşekkürler zaten hiç doğurmak istemiyorum şu an doktorum pazartesiye kadae yok 😁