Busuu1 aynısını yaşadım 38+0 doğum yaptım bebek gelişimi 33 haftadaydı 23 eylülde doğum yaptım oğlum 2380 gr doğdu küveze girmedi gayet sağlıklı sadece doğduktan sonra uykusu çok ağır oldu zor kaldırdık çocuğu 2 saatte bir emzirmek için ama bu gün 13 günlük şimdi kendisi uyanıyor adapte oldu artık ilk 1 hafta biraz zorladı çok şükür sarılık falanda olmadı canım içini ferah tut