Msl_ege o hafta mm söyledi 🙄 bana 6+3 ilken bile söylemediler çünkü gerek yol küçük olsa doktor söylerdi bide durumunuz iyiyse devlete gitmeyin bence :( ne soru sormanıza izin veriyorlar nede birşey öğrenebiliyorsunuz özel hastane en azından endişeleri gidiyor 😊