Selam tatlı anneleeer🌺
gerçekten hayatımın en mutlu gününü geçiriyorum sanırım şu an.Bu gün doktordan geldim 12 haftalık olduk ve cinsiyet tahmininde kız olduğunu söyledi gerçekten rabbim sağlıklısını hayırlısını versin ama çok merak ediyorum doktorun yanılma payı var mı birde siz bakarmısınız. ilk defa resim yükledim inşallah olmuştur 😊
https://imgyukle.com/i/kP2RVG
https://imgyukle.com/i/kP2aWY
-