Yenianneeee uzun süre kaldığı için bakteri üretme olasılığı yüksek bende çok yemek istedim. Eşim kendine alıyordu. Çok ama çok az ısırıyordum. Canımın çekmesi geçsin diye. Allahın izniyle doğum gerçekleşsin ilk istediğim şey o. Eşime bu konuda tembihledim 😅🙈🙈