Fencibiranne Kızlar bebek bezi olarak ne aldınız? Bebeğim doğmadı henüz ben prima aldım bir paket ama şu an çok pahalı devamını almak biraz zor oluyo 🙄
Cansu-1 Fencibiranne bende sizin gibiyim bi paket prima yeni doğan aldım çok pahalı doğunca kullancam onu mecbur sonra sleepy e geçicem bana çevrem onu önerdi memnun kalmışlar
Busecan35 Fencibiranne ben henüz almadım 15. Haftadayim.ama araştırdığım kadarıyla sleepy natural kullanıyor çoğu kişi..Prima gerckten iyiymiş ama baya pahalı evet..ben de sleepy hoşgeldin paketi mi ne var trendyolda falan ondan alıp denicem.islak mendilleri falan kokusuz iyi diyorlar.
Doga-Deniz Sleppy. Ama aklınızda bulunsun bebek 3 kilo ve üzeri ise kesinlikle 2 numara alın. 2 numarası bile görseniz aşırı minik. Aslaaa hafif toplu bebeğe olmaz, bacaklarını sıkıştırır.
gizem-ipek Fencibiranne Bende çok araştırıp sleepy bio natural aldım memnuniyet oranı çok yüksekti ve içeriklerini çok araştırdım. Henüz doğum yapmadım ama umarım bebişlerime de iyi gelir 🙏🏻
Tugce11 Fencibiranne ilk aylar sleepy kullandım çok taşırmaya başladı değiştirdim şimdi molfix kullanıyorum memnunum
MelekMervertlek Fencibiranne prima premium care kesinlikle. Sleepy ile başladım bebek her çiste sırılsıklam oluyordu hemen bıraktım
Elifdikel Fencibiranne e bebek bezi kullaniyroum bebeğimde 2 yaşında kızım var onda da o bezi kullanıyoruz aylardır memnunum
Elifdikel Fencibiranne Prima premium care tek geçerim kızımda ilk aylar onu kullanmıştım ama şuan çok pahalı alınacak gibi değil maalesef
Fencibiranne Elifdikel evet ya çok pahalı indirime girmesini bekliyorum ama her geçen gün daha da artıyor
Zhra4242 Poyrazinannesielif Ben de molfix alacam oğlum doğduğu zamanda almıştım gayet güzeldi sonrasında bakalım ya devam ederim ya değiştiririm
Dilekcnkn Fencibiranne Bende prima premium care 1 numara aldım birde prima aktif bebek 2 numara aldım öyle uyguna buldukça alacağım başka bez kullanmak istemiyorum çünkü memnun kalmamıştım diğer çocuklarımda hiç