ayazinannesi_123 Mrb kızlar lütfen yardımcı olun Nişan dediğimiz şey nasıl oluyor sabahtan beri aralikli sancı ve kasilmalarim oluyor az önce bir akıntım olmuş ama kanlı değil lütfen bir bilgi istiyorum
eliffkrts ayazinannesi_123 aynı şekilde benim de öyle iki gün önce şeffaf beyaz sümüksü akıntı geldi bi peçete kadar ama doktorum kanlı değilse nişan değil dedi burada da bazı anneler şefafta olur diyor kafam karıştı ağrım sancım benimde fazla bekliyorum 🤷🏼♀️ sen kaç haftalıksın canım
Iscn ayazinannesi_123 bende tam bir bilgiye sahip değilim ama doğumdan bir iki gun once beimde kansız normal akıntıdan farklı bsyler gelmişti afedersin hanı sildiğin zaman fln parçalanmiyo top top gıbı duran bşy ben nişan oldugunu düşünüyorum 🤷🏻♀️
Haticecakirr ayazinannesi_123 akıntınız yoğunlaşmış olabilir akıntınızın yoğunlaşması da doğum belirtisidir nişan kanlı ve sümüksü yapıda oluyor
Melo97as ayazinannesi_123 benim 36. Haftada kanlı nişanım gelmişti. 38 olduk bugün. Hala gelen giden yok
eliffkrts ayazinannesi_123 39 olcam canım, internetten baktım şeffaf beyaz da olur diyor ama doktorum öyle değil diyince benimde aklım karıştı, birde o akıntı geldiğinden beri ağrılarım da arttı, yarın kontrolum var bakalım bilemiyorum 😟
ayazinannesi_123 eliffkrts valla canm dün bende doktordaydim net bişey demedi çatı muayenesi bile olmadım hiç yarın geri gidecem iste ama böyle devam ederse acile giderim belki
Iscn eliffkrts vla su sancı bsy olmadı o akıntıyı gördüğümde benim 3cm açıklıgım vardı cuma gittimde öğrenmiştim salı kontrole gittim 4 cm mecbur yatış yaptı ama bir defa da çok az suyum gelmişti kanamam fln da olmadı bu arda söylediğim o nişan 3-4 defa geldi bende
eliffkrts ayazinannesi_123 Allah allah çatı falan niye yapmadı ki sana bazen bu doktorları anlamak zor kimine 35te yapıyor kimine hiç yapmıyor
ayazinannesi_123 Iscn valla canım inanki bendede oldu ama bugün baya gelmişti o akıntı zaten aralıklı durdugum yerde sancım geliyor bende anlamadım çatı muayenesi daha hiç olmadım
Iscn ayazinannesi_123 40. Haftadasın ve çatı muayenesi olmadın mı? Neden yapmadılar acaba belki açılman fln vardır
ayazinannesi_123 Melo97as rabbim biran önce kucağına almayı nasip etsin canm banada dua et ins kavuşurum diye