Metehanmoom ben de aynı durumdayım ya. 29. haftam bitti bugün geçen hafta yükleme yaptırdım açlık 103 tokluk1. saat 180 2. saat 151 çıktı. endokrine yönlendirdi hekimim. dahiliyeye gittim bugün takip et kendini dedi diyetisyenden de ramdevu aldım içim rahat etmedi çünkü. bebeğimin kafası 2 gövde ve bacak 1 er hafta önden gidiyor ama. onu ilk görmeye gittiğimde beri 1 hafta önden gidiyordu. cumartesi gittiğimde 1520 çıktı kilosu. suyum da iyi şimdilik kendimce diyet yapıyorum randevum gelince diyetisyene göre düzenleyeceğim inşallah düzelir