Beyazguvercin2 Kızlar hamile olup mevsimsel alerjisiyle başa çıkabilen var mı varsa çözüm önerileriniz nelerdir
Dilara0638 Beyazguvercin2 benim hem mevsimsel alerjim var hem kronik ürtikerim var hamilelikte kullanılabilen ilaçlar var hem burun spreyi hemde hap şeklinde doktoruna danışıp kullanabilirsin ben kendi alerji doktorumla görüşmüştüm en başından lazım olduğunda spreyimde hapımda var kullanılabilen onları
asliiyorgunn Beyazguvercin2 benim var 2 3 gündür aşırı kötüyüm sonbahar geldi mahvoldum başa çıkarmıyorum hapşırık kuru öksürük burun akıntısı öldürdü beni valla
Dilara0638 Beyazguvercin2 zyrtec veya bilaxten kullanıyorum hap olarak spreyinde ismini unuttum maalesef bitti ama sen durumunu doktora söyle o kullanabileceğin bişey öneriyor
Svdaylmzz Benimde var ilk 4 ay kesinlikle ilaç önermedi bana doktorum. Okyanus suları tuzlu sular var burnunuzun bi tarafından sıkıp diğerinden çıkıyo su öyle bol bol burnumu yıkadım çok rahatlatıyodu
Beyazguvercin2 Dilara0638 cevabın için teşekkür ederim canımsın ortak bir hamile ilaç öneriyorlar sanırım sitelerden baktım kullandığın ilaç isimlerini söylemişler hep berbat bir haldeyim yakın tarihli bir kbb doktoruna randevu da bulamadım ne yapacağımı İnan hiç bilmiyorum
Beyazguvercin2 asliiyorgunn kesinlikle canım ya mahvoldum ben de çok kötüyüm başa çıkamıyorum artık yakın tarihli randevu yok ki bi kbb ye görünücem en azından bu durumu yaşayan anneler olarak ortak bir ilaç kullandırıyorlar mı onu öğrenmek istedim Allah yardımcımız olsun canım benim nefes alamıyorum çok berbat bi durum maalesef
asliiyorgunn Beyazguvercin2 ben soruyorum KBB ye ilaç yok diyorlar. Çıldırıyorum resmen nasıl olmaz. Hiç bir alerji ilacı önermiyorlar basit bir spreye bile izin vermiyorlar
Dilara0638 Beyazguvercin2 canım eczaneden yada kadın doğum doktorundan yardım al onlarda biliyorlar hamilelikte kullanılan kullanılmayan şeyleri seni rahatlatacak bişey verirler mutlaka