Diaayse 7 haftalık gebeyim folik asit başlamıştım fakat ne zman kullanırsam sbahları şiddetli karın agrısıyla uyanıyorum affedersiniz diyare oldum bir kac gün bıraktım ve dhaa rahatım şimdi. Hiç folik ast kullanmadan gebelik geciren var mı
Merveelisa Diaayse doktoruna soyle değiştirsin canım benm folik asit değilde dekavit kan ilaçları baş ağrısı karın ağrısı yapıyor gündüz alınca bende gece yatmadan alıyorum sabaha bı ağrım olmuyor