seda-bardak Merhaba anneler ve anne adayları 31 haftalık hamileyim 30. Haftadan itibaren adet ağrısının aynısını yaşıyorum , çok sıklaştı bu ağrı. Bebek büyüdüğü için rahim ağrısı mı oluyor yoksa bir sorun mu vardır sizce ? Benim gibi olan var mı?
Nurefsan seda-bardak merhabalar şuanda 37.haftamdayım. 34. Haftadan itibaren bende yaşıyorum doktor kontrolümde sorduğumda doktorum Doğuma yaklaştıkça bunlar normal dedi.