Ane Hastaneye kontrol icin gittik 36. Haftada 2 2 bucuk cm acilma oldugunu ogrendik bu sekilde yakin zamanda dogum yapan oldu mu?
Dilosseee Ane ben gittiğimde ilk doğumumda 2 cm açılma var dedi doğum başlamış dedi 2 saatlik yola çıktım doktorum a gidene kadar 5 cm olmuştu yatışım yapıldı 2 buçuk saat a kadar doğum yaptım
Ane Dilosseee tekrar eve gonderdi doktorum yarim saat 20 dk aralikla sanci oluyor yarin sabah tekrar cağirdi eger ki 4 5 cm e ulasirsa tahmini olarak yatiş yaparlar diye düşünüyorum Oyle olur degil mi