Merhabalar 39 haftadaym bebegin kafası tam kanala gitmemiş ama aşağıda doktorum normal olursa zor olur senin için sezeryana alalım seni dedi. Sizce ne yapmalıyım, cumaya kadar zaman verdi sizce cumaya kadar kanala yerleşir mi? Yerleşmesi için ne yapabilirim?