Tugcedgn Kızlar selam bugün şeker yüklemesi icin hastaneye gittim ama tadı beni mahvetti ve yarım saat geçmeden hepsini kustum benim gibi böyle bi durum yaşayıp yada yaşamadan şeker yüklemesi yaptırmayanlar varmı?
Tugce-ylds Tugcedgn canım bende senin gibi oldum aynı iki kere denedik ikisinde de kustum sonrasında açlık tokluk şekerime bakıldı bir sıkıntı çıkmadı onlarda da çok şükür sende öyle yaptır içemiyorsan içme zorlama kendini
373437 Tugcedgn bende bugun kontrol e gitmiştim şeker yüklemesi yaptırman lazım dediler normal muayenemi oldum geldim yaptırmıcam yani
Gulnur26 Tugcedgn yaptırmadım bilincli bir sekilde. Dikkat edilmesi gereken seyler belli diye düşündüm. 35.haftadayım suan.
Tugcedgn Tugce-ylds aynen kuzum sanırım bizre öyle yapcaz cunku gerçekten olmuyo yani cok zorladım kendimi kusmamak icin ama malesef olmadı
Tugcedgn 373437 çok var gerçekten orda hastanede hemşire bile bana dediki bende yaptırmadım kendi bilincli istegimle hic bisi olmaz dedi
Tugcedgn Gulnur26 çok var sizin gibi yaptırmayanlar hatta orda bana hemsire bile yaptırmasanda olur yazık günah bu kadar şekeri yüklüyosun vucuduna dedi bende yaptırmadım dedi kendisi icin yani cok var yaptırmayan
Ysmnbarin Tugcedgn bende yaptırmayı düşünüyorum yediğimize içtiğimize dikkat edersek bişey olmaz Allah’ın izniyle
Miray6841 Tugcedgn geçmiş olsun benimde vardı bugün zor bela içtim valla berbattı ya aç karnına kötü oldum ama içebildim😏
H_myra1 Tugcedgn bende yaptırmadım bulantıdan dolayı o yüzden açlık tokluk ve kan şekerime bakıldı sıkıntı yok normal dedi doktorum kan şekerim çok düşük bile çıktı
eliffkrts Tugcedgn ben yaptırmadım ama kendim yaptırmayı istiyordum, doktorum gerekli görmedi, suyumun kilomun ve bebeğimin kilosunun çok sağlıklı gittiğini söylemişti, zaten işinin ehli bir doktor riske atıcak olsa demezdi
Tugcedgn eliffkrts ya benim doktorumda geçen gittigimde herşeyin cok normal ama rutin bi test yaptıralım dedi ama gerçekten dayanamadım yani sonra hatta bende açlık tokluk baktım normal cıktı
Miray6841 Tugcedgn bende çok kötü oldumda dışarı çıktım derin nefes falan aldım aklıma getirmemeye çalıştım bulantıyı falan öyle atlattım😕
eliffkrts Tugcedgn evet canım senin kararın tabi eğer 20li haftaların daha başındaysan 26ya kadar falan takip et bakalım hala herşey yolundaysa gerek olmaz belki doktorun yorum yapar
Denizyildizii 373437 yaptıranlar sadece midesi bulandığı için pisman. Yaptırmayıpta şekeri çıkanlar ise bebeğine zarar geldiği icin pisman. Tabi tercih sizin. Sadece iyi araştırın doktorunuzdan görüş alın
Gulnur26 Tugcedgn saglıklı ve dengeli beslenme her zaman icin şart canım. Zaten sebze tüketimi cok önemli biliyoruz meyve de dengeli olmak gerekir onu da biliyoruz. Daha niye yaptırayım ki ben bu testi.
Selver07 İlk çocuğumda yaptırdım şimdi bu hamileliğimde de yaptırmak istedim ama bu kez gerek yok diğerinde normal çıktıysa dedi şimdi 29 haftalığım bebeğimin suyu fazla ve erken doğum riskini söylediler herşey yasaklandı hemen bugün şeker testi yapıldı yarın belli olacak belki de şekerden yükseliyor bilinmiyor ihmal etmeyin bütün testleri yaptırın 🙏🏻
Adalina09 Tugcedgn ben bugün yaptırdım şekerli su içtim.sadece 1 bardak doktorum ayarladı şekerini tek seferde iç açık hava da dur dedi midem bulandı ama aşırı derecede değil o şekilde atlattım belki o kuyudaki sen içsem.bende kusardim