Ergvn Doğuma neyle gidiliyor hastanede ilk ne giyiliyor doğumdan sonra ne giyiliyor :D pijama takımı falan bakacagım şimdi. Elbise de mi olmalı? Başka ihtiyaç nedir sıra nasıl işliyor :) bilenler açıklayabilir mi lütfen tam olarak :)
Fatos_teke46 Ergvn elbiseyle gittim ayağımda taşlı sandalet birde tabi hazırlıksızdim kontrol diye gittim doğuma girdim pijamayla çıktım ha tabi ayağımda terlik saçım bağlı 😂😂😂
mommasBoys Ergvn hastaneye neyle istersen onla git nasıl olsa orda önlük giydirecekler ☺️ Elbise ya da pijama takımı tercih meselesi ben pijama takımını tercih ediyorum + fotoğraf çekimi için sabahlık vs. Neyle rahat edeceksen ondan iki takım olsun yanında
Ergvn Özel olarak çekim düşünmüyorum ama. Nasıl gelişirse artık pijamamla çekerim :) o zaman ben bi takım pijama bakayım önden.