Kızlar merhaba, bugün şeker yükleme testi için doktora gittim açlık kan şekeri aldılar 70 çıktı daha sonra da yemek yedim tokluk kan şekeri aldılar o da 100 çıktı pazartesi sonuçlarımı göstericem ona göre şeker yüklemesi yapacak veya yapmayacak. Sonuçlar nasıl sizce yapar mı?