Busekayra Kızlarr bi kaç kişiden doğru diye duydum ama kesede bebeğin yerinin veya şeklinin cinsiyetle alakası var mı? Yani sağda erkek diyorlar solda kız bilen yada şahit olan var mı? https://resminiz.com/r/r4PLz Sizce ney bebeğimin cinsiyeti😍
ucbebe_annesi34 Busekayra keseyi bilmiyorum ama bn sol tarafımda hissediyodum bebegi hep bugün öğrendim bi kızım olacak 🙏😍😍
Busekayra ucbebe_annesi34 sağ Salim kavuşun🙏🏻 Ultrason da ne tarafta duruyordu genelde 8.9 haftalık ultrasona bakıyorlarmış 😍
ucbebe_annesi34 Busekayra yanlış bilgi vermek istemem ama sol taraf diye hatrlıyorum. Sizde sağlıcakla kucagınıza alın bebişinizi 🙏😍