Kızlar ben riskli bir gebe olduğum için her hafta perinatolojide kontrolüm yapılıyor. Ama doktorlarım tavırları canıma tak etti. Gebeliğime sonlandırma çıktı ama ben ve eşim sonlandırmak istemedik. Bu yüzden takibim yapılıyor. Muayenelerde sen sormadan asla bir şey söylemiyolar. Bende kendim soruyorum boy kilo vs. En son gittiğimdede bir gelişme var mı diye sordum. Asistan doktor ne gibi bir gelişme bekliyosun ki dedi gözlerini devirdi. Bende kaldım tabiki o an kilosu felan dedim cevap vermedi. 5 dr felan var içeride. Başka bir hasta hakkında konuşuyolar. Sonra başka bir doktor aldırmayacak mısın dedi elinde karar kağıdım olmasına rağmen bende hayır dedim. Sonra kalkabilirsin dediler kalktım ve içeri başka hasta aldılar bende bişey demeyecek misiniz dedim yine ses yok. Zaten çok zorlu bir süreçten geçiyorum bir de bu küçümseyici, ilgisiz, soğuk tavırlar çok üzdü iki gün sinirimden ağladım. Şimdi şikayet edicem onları nereye etmem gerekir bilginiz var mı? Ve çok bilgisiz doktorlar her birisi ayrı şey diyor. Bir gittim böbrek mide bağırsak yok dediler. 3 gün sonra heyete girdim var dediler. triploidi dediler amniyosentez yaptırdm dedikleri çıkmadı sonuçlarım temiz geldi. Tercih edecekseniz ben etmemeniz taraftarayım. İçlerinde sadece Bülent isminde bir doktor var amniyosentezimde bulundu. Bana bebeğimi gösterdi ellerini ayaklarını. Böyle konularda acele etmemek lazım anne karnı mucizlerle dolu dedi. Onun o sözleri beni o kadar motive etti ki. Doktor çok önemli yani. Yanlış anlaşılmasın tabiki her şeyi söylesinler ama kalp kırmadan hor görmeden.Allah herkesi iyi insanlarla karşılaştırsın.