Toprakkssmomm Kızlar 13+1 deyim doktora gittim doktor bebeği hareket ettirdi uğraş sonucunda erkek dedi pipisi göründü dedi değişir mi yoksa kesin midir sizce?😍
Ftsclskn Toprakkssmomm 14 haftalıkken erkek dedi şuan 24 haftalığız hala erkek 🤗 Doktorun tecrübesine bağlı sanırım biraz da 😌
Minnakannesi33 Bana da 11 haftalık ampul gibi birşey var ama belli olmaz tabi dedi kordon mu dedim yok yok bak bu kordon burda da bir ampul gibi tanıyor ama erken daha bakalım 😀Toprakkssmomm
Annelikooneko Banada oğlumdayken 11haftlkken %80erkek dedi. 16.ci hafta da net pipisini gösterdi 😂 şimdi ikinci gebeliğim 10 haftaligiz bekliyoruz bakalım 😊
Toprakkssmomm Sedamamiasya bizimkine dedim kesin mi değişir mi dedim değişmez dedi ama emin olamadım ondan burda sordum başına gelen var mı diye