Merhaba kızlar geçen gün de konu açmıştım. Dayanamayıp yine kan verdim. Şöyle oldu son durum. Ilk kanı gecikmenin 5.gunu verdim 30 cıktı. 7. Gün verdim 62 cıktı. 9. Gün verdim 102 cıktı. Bugün yani 11. Gün verdim 217 cıktı. Sizce durum nedir fazla mi evham yapıyorum yine ben