DILOS06 onu sen istersen yapıyorlar canım ağrıca epidural iğnesini takmadan önce o bölge uyuşturluyor hissetmiyorsun takarken epidural ile normal doğum prenses doğum olarak geçiyor. Bu doğumda annenin açılmasının belli bir cm’ye ulaşması bekleniyor yaklaşık olarak 3 ve 7cm arası. Bu açılmadan sonra anestezi uzmanı sizin epidural gölgenizi uyuşturuyorlar ve epidurali yapıyorlar 2 3 dk içinde belden aşağınız ayaklarınızdan gelen bir uyuşma hissi ile uyuşuyor daha sonra sancıları ağrı olarak değil sadece baskı olarak yani basınç olarak hissediyorsunuz yani ağrısız ve sancısız bir doğuma giriyorsunuz açıklığınız istenilen cm’ye ulaştığında doğum başlıyor ve siz sancıları hissetmediğiniz için ne zaman ıkınmanız gerektiğini anlayamıyorsunuz burada doktor size ıkın diyerek talimat vererek sizinde doğuma katılmanızı istiyor ve bu şekilde normal doğum gerçekleşiyor