Zumraasel En son doktora gittiğimde bebeğim 500 gramdı cuma günü doktora gideceğim inşallah kilo almıştır şimdi 29+3 haftalgm bebeğim çok hareketli ve arada sertleşme oluyor normal mi bebeğimin aç olduğunu düşünüyorum 😞 sizcede böyle birşey olur mu ?
Hilal-_19 Zumraasel korkmayın bizim 26.haftada basladı gerilik tam hatırlamıyorum ama 35.haftaya girdik hala karın cevresi 3 hafta geri ama saglıklı herhangi bi problem yok zayıf okdr 38 yada 39da doğum olacak Allah nasip ederse
Zumraasel Sebnem9 26 . Haftada 3 hafta gerilik var bir yerde okumuştum bebek acikirsa hareketleri artar sürekli tekme atar diye benimde bebeğim hep öyle vijdan azabı çekiyorum 😔
Sebnem9 Zumraasel kendinizi üzmeyin ne olur.. benim bebeğimde de var :( bebeklerimizi sağ Salim kucağımıza alalım inşallah güzel anne🙏🏻 Ama herkesin dediği psikoloji de çok etkiliyormuş gelişimi arkadaşım. Ben de sürekli kafa dağıtmaya çalışıyorum..
Sebnem9 Zumraasel bebek hareketi çoksa bebeğin keyfi yerinde olur derler hep. Hatta hareketsiz kalınca bir şeyler yiyin hareketlenir derler
Zumraasel Sebnem9 sizin kaç hafta geride Rabbim sizinde yardımcınız olsun ama ben çok korkuyorum ya 😔
llFatma Hilal-_19 Benim de karın çevresi 1 hafta geride dendi 25. Haftamda. ne gibi sorunları oluyor ki acaba. Benim içim hep rahat da meraktan soruyorum
Busuu1 37+5im bende ama bebek en fazla 33 haftalık gözüküyor yatış verdiler gerekirse doğum olacak diyolar banada moralim çok bozuk
Hilal-_19 Zumraasel offf hemde ne bicim 🤦♀️ ben nst ye giriyorum haftada 2 gün ama cok hareketli oldugu için nst baglanmakta zorlanıyoruz cunki cok hareketli ebeler yarım saat ugrasıyor
Hilal-_19 llFatma 2 hafta kadar gerilik normal sayılıyor bizim 3 haftayı bulunca perinatologa gittik detaylı bakıldı tekrardan şükür saglık acısndan problem yok ben minyon biriyim 40 kg hamile kaldım zaten doktor minyon sana benziycek ozaman dedi kilo alımı yavas sadece baska sorun yok