Kızlar merhaba. 17+4 haftalık hamileyim. Bu zamana kadar gebeliğimde hiç kanamam olmadı. Neyse dün 2-3 saat dışarıdaydım ve tuvaletler pis diye tuvalete girmedim. Eve geldiğimde çişimi yaparken çişimle birlikte 2-3 damla kan geldi. Ama külodumda herhangi bir lekelenme yoktu. Hemen doktora gittim idrar tahlili yapıldı, temiz çıktı. Ultrason ile muayene etti, herhangi bir kanama alanı vs de yok. Sonrasında bir daha kan gelmedi, 1 kere 2-3 damla o kadar. Neden olmuş olabilir? Başına gelen var mı böylesi merak ettim