Seda88
Korona herkwste farklı seyrediyor bende 10 12 haftalar arası oldum benim gebelikten belim ağrıyordu ama o hafta bütün sırtım kopacak gibi ağrıdı ilk belirtim sırt bel ağrısıydısabah oklava yutmuş gibi uyanıyordum hareket edemiyprdum sonra halsizlik geldi başım kalkmıyordu. Bi tahlil berin kan sulandırıcı kullanmanız gerekiyor koronaysanız