Elfn Hayırlı akşamlar kızlar 35+5 haftalık hamileyim bugün ikindi vaktinden sonra karnımın alt kısımların da sancı oluyor bir de çocuk hareket ettikçe afedersiniz ama rahim kısmın da hissediyorum sanki,doktora mı gitsem bilemedim 🤭
Derinsuveannesi Elfn merhaba canım bende 38+3gunluk hamileyim aynı şeyler bendede oluyor çocuk hareket ettikçe falan normal olduğunu düşünüyorum ben doktora hiç gitmedim canım
Elfn Derinsuveannesi ya ne bilim erken diye düşünüyorum daha doğum için ondan stres yaptım herhalde çok teşekkür ederim görüp cevapladığınız için ☺️
Derinsuveannesi Elfn aynen canım oluyor doğumun yaklaşıyor ya bide son haftalarda bu ağrılar oluyor mus.rica ederim canım ♥️