Herkese selam tecrübeli anneler ya da benimle aynı haftada olup bu durum başına gelenler cevaplayabilirse sevinirim. Geçtiğimiz hafta idrar yoku enfeksiyonu çıktı tek kullanımlık toz verdi doktor ama az su içtiğim zamanlar vs ben ara ara yanma hala hissediyorum pazartesi tekrar kontrolüm. Bir kaç gündür tuhaf bir akıntım var çok afedersiniz bazen koyu sarı bazen de ince bir çizgi halinde kahverengi oluyor bu enfeksiyondan kaynaklı mıdır yoksa yoksa tıkaç açılmaya mı başlıyor doğum belirtisi mi ??