31 haftalık hamileyim geçen hafta arada mide yanması oluyodu ama bu hafta hiç geçmemeye başladı aç tok farketmiyo. Boğazıma kadar yanıyo. Süt içmek işe yarıyo mu veya ilaç dışında başka bildiğiniz yöntemler var mı? Burda birinden pirinç yutmak iyi geliyo diye duymuştum sanki duyam deneyen var mı