Nihal1903 34 un basından berı sıddetle yaşıyorum acıle de gıttım serumla durdurdular açılma yok yalancı sancılarım başlamış. Ama duzenını takıp etmem söylendi sıklaşınca ve su gelmesı nısan gelmesı vs de olduğunda dırek doktoruma gelmem söylendi suan 35 ın sonlarına yaklaşıyorum hala var duzensız sekılde ama sızde takıp edın ama endıse etmeyın stres yapmayın 🙏🙏🙏