ilkgozagrimhavinim Merveelisa 32.haftada bizde 1900dük. Sonra 33te gittim tekrar, hiç kilo almamıştı😔 bugün 34 olduk, yarın randevum var bakalım umarım kilo almışızdır..
Merveelisa ilkgozagrimhavinim inşallah canım Yemene dikkat etmissindir zaten alır merak etme muz süt yumurta ye
ilkgozagrimhavinim Merveelisa benim sancım çıktı azcıkta olsa düzensizde olsa nstde. Oyüzden çağırıyor sanırım🤷🏼♀️
Merveelisa ilkgozagrimhavinim aa sancın çıktıysa ondan normal her hafta çağırması beni 34 ye baglicakmis nst ye öyle dedi seni erken baglamislar
ilkgozagrimhavinim Merveelisa ben istedim bağlanmak canım. Hissettim sancıyı var dedim. Doktor nstye bağladı. Hatta lekelenmem olduğu için açılmama bile baktı. Çatı muayenesi bile oldum😅