Bukets Hanımlar mrb covid testim pozitif çıktı 😔26+3 haftalıgım öyle aşırı bi rahatsızlığım yok biraz boğaz agrım ve burnum akıyor grip gibi geçiriyorm aranızda olup sağ salim atlatan varmı bu süreçte nasıl beslendiniz neler tükettiniz?
marbling10 Bukets geçmiş olsun bugünşerde bu post çok açılıyor. Bol c vitamini tüketin, bol su için. Vitaminlerinizi aksatmayın. Eski postlardan da arama yaparak neler yazılmış görebilirsiniz.