9 aylık oğlumun üzerine çay döküldü yüzü ve omzu 2. Derece yandı iz kalır die endişeleniyorum daha önce başına gelen varmı iz kalırmı ltdn beni aydınlatın bu konuda hastanede doktorlar bakmıyolar hemşire pansuman yapıp yapıp yolluyor sadece enn iyi hastanelere götürdük ama plastik cerrahlara götürdük ama sadece hemşireler bakıyolar
2.derece yanık 2 ye ayrılırmış yüzeysel ve derin olarak yüzeyselde iz kalmaz derinde kalırmış ama bn bunu ayırt edemiyorum başına gelen biri varsa beni aydınlatabilir mi ltfn, ❣️